Pont! – Revenire oferta Effaclar, La Roche Posay

Am avut ocazia in weekend sa colind un pic farmaciile, sa mai imi iau una alta si sa vad ce a mai aparut, ce oferte mai sunt… Si m-am bucurat sa vad ca a reaparut o super oferta a companiei La Roche Posay, de care eu am profitat anul trecut.

Este vorba despre o editie limitata a gelului spumant de curatare Effaclar, care vine intr-un flacon de 400 de ml (deci aproape jumatate de litru 🙂 ) iar pretul este acelasi ca pentru un flacon de 200 de ml.

Pretul nu este unul chiar light, mai exact produsul costa aproximativ 50 de lei, dar daca e sa punem la socoteala calitatea mai mult decat satisfacatoare a produselor plus cantitatea mare, nu iesim in pierdere deloc.

Eu mi-am luat flaconul de 400 de ml anul trecut, tot prin luna martie si mai am cam jumatate din el. Ceea ce inseamna ca daca nu ma va tine pana in martie anul viitor (deci 2 ani de zile), cel putin pana la sfarsitul lui 2011 sigur imi va ajunge.

Asa ca, un simplu calcul arata cat de putin costa curatarea zilnica a tenului cu un produs bun. Asa ca va recomand sa dati fuguta in farmacii, pentru ca din cate am vazut eu in fiecare farmacie sunt doar cateva astfel de flacoane promotionale.

Eu sunt super incantata de produs si il incadrez in categoria produselor de nota 10, fara sa stau pe ganduri.

Am pus mai jos si o poza cu produsul, ca sa stiti dupa ce sa va uitati, dar voi reveni maine cu niste poze proprii de o calitate mai buna. 🙂

0 Răspunsuri to “Pont! – Revenire oferta Effaclar, La Roche Posay”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu