Primavara mea

Primavara e anotimpul meu de suflet. In anotimpul asta, in fiecare an, am parte de cele mai mari schimbari, imi place sa imi fac planuri si pe cele mai multe dintre ele tot primavara reusesc sa mi le indeplinesc. Cred ca exista un fel de conexiune, intre bioritmul meu si perioada asta a anului. Poate are legatura si cu ziua mea de nastere…cine stie. Sper sa citesc ceva interesant in legatura cu asta candva.

Anul asta, primavara mea s-a lasat putin asteptata, dar acum o savurez din plin.

Astazi e prima zi perfecta de primavara pentru mine. In primul rand…e zi libera, spre norocul meu, si am timp sa fac lucruri pe care imi doream de mult sa le fac. Apoi, e o vreme superba, e cald, dar bate usor vantul iar soarele isi face treaba.

Spuneam ca azi am ocazia sa fac lucruri pe care de cateva saptamani cel putin imi doresc sa le fac. Primul, ar fi chiar faptul ca scriu pe blog. Am atatea de scris, incat cred ca am planul facut pentru urmatoarele 20 de postari. S-au intamplat multe lucruri de cand am scris ultima oara si despre care vreau sa va povestesc, cu speranta ca unele va vor fi si de folos😛.

Un al doilea lucru drag mie pe care l-am facut azi a fost sa stau la soare, pe balcon si sa citesc. De cand visam la asta…! Sper sa am timp incat sa introduc activitatea asta in programul meu zilnic de acum si pana la sfarsitul verii!

Si pentru ca am starea asta buna, va dezvalui o parte din „to do list”-ul meu in ceea ce priveste viitoarele postari pe blog.

In primul rand o sa va povestesc cate ceva si o sa va arat si cateva poze din ultima si cea mai frumoasa excursie pe care am facut-o pana acum. Iar din categoria „treburi folositoare” o sa va arat cum mi-am pregatit eu trusa de cosmetice care poate trece cu usurinta in bagajul de mana pentru calatoriile cu avionul.

Apoi o sa va arat ce mi-am mai cumparat in materie de cosmentice in ultima vreme…ce m-a multumit si ce nu. Vedeta din aceasta categorie este un sampon pentru par gras, ce apartine unui brand de care nu mai auzisem dar care m-a impresionat in mod placut.

O sa va arat si cateva produse pe care le-am primit si de care sunt foarte mandra si pentru care le multumesc mult prietenelor mele! :*

Si atat deocamdata cu dezvaluirile, desi lista mea continua. Sper sa am inspiratia si mai ales timpul necesar sa scriu cat mai mult si cat mai bine…pentru ca imi e dor.

Sper ca ati avut parte de sarbatori frumoase, pline de relaxare si momente placute!

Oana

0 Responses to “Primavara mea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

