Crema pentru ten sensibil

Vreau sa va recomand o crema pentru ten sensibil, care pe mine m-a cucerit.

Tenul meu este unul mixt, nu l-as incadra neaparat la categoria „sensibil” si folosesc deobicei crema de la Vichy pt ten gras (vara) si Effaclar de la La Roche Posay, iarna.

Dar, anul asta, prin decembrie, am primit crema de care va ziceam ca am fost placut surprinsa: Calmance de la Roc.

Ambalajul arata cam asa:

calmancerocIar crema propriu-zisa arata asa:

crema roc

De ce m-a cucerit pe mine?

  • pentru ca am observat deja dupa prima folosire ca mi se estompasera semnele rosii de pe fata;
  • pentru ca intra rapid in piele si merge bine cu tenul meu mixt (nu imi straluceste fata si nu e prea grasa pentru tenul meu)
  • fata pare mai curata dupa ce o aplic;
  • imi place ca nu are conservanti;

Pretul este deasemenea unul digerabil. Eu am primit-o din Anglia, dar m-am bucurat sa vad ca exista si pe la noi, la un pret in jur de 60 de ron.

Asadar, eu ma declar cucerita si va ramane pentru o vreme crema mea de fata! Multumesc S!

Astept parerile voastre daca o veti incerca.

Pe curand!

Oana

0 Responses to “Crema pentru ten sensibil”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

