Hair care – un spray pentru volum cu rezultate evidente

Fetelor, vreau sa va povestesc despre un produs pentru par ale carui rezultate sunt clar vizibile de la prima utilizare.

Este vorba despre spray-ul pentru par de la Yves Rochet, pentru volum. Eu il folosesc de cateva luni, sunt la al doilea flacon si am cam devenit dependenta de el. Inca de la prima folosire tinuta parului meu s-a schimbat.

Parul meu nu este chiar lipsit de volum, dar este cam „mofturos”. Adica in starea lui pura tine sa capete volum doar pe alocuri. In schimb, daca folosesc spray-ul cu pricina, parul capata volum uniform.

Sa va explic cum se foloseste produsul:

Se pulverizeaza la radacina parului, imediat dupa spalare, pe parul ud. Pentru a repartiza simetric solutia eu despart parul in suvite (destul de groase) si pulverizez in sensul invers in care va sta asezat parul in mod normal (sau altfel spus, pulverizez sub suvita). Apoi stau cu parul ud cam jumatate de ora si ulterior il usuc. Efectul se vede chiar dupa uscarea parului.

Eu sunt foarte multumita de produsul asta si fetele pe care eu le cunosc si care il folosesc au aceasi parere.

De aceea m-am gandit ca ar fi util sa va anunt si pe voi despre el, mai ales in conditiile in care exista multe reclame la produse pentru volum, dar nu foarte des rezultatele sunt pe masura.

Ca sa va fie usor sa identificati spray-ul, gasiti mai jos o poza:

Pretul unui flacon este de aproximativ 35 de ron.

Sper sa ve fie de folos informatiile si astept parerile voastre dupa ce veti incerca produsul!

Pe curand!

 

Oana

 

0 Responses to “Hair care – un spray pentru volum cu rezultate evidente”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

