Revenire oferte Herbosophy

Saptamana trecut am intrat intr-o farmacie Sensiblu si am fost placut surprinsa sa vad ofertele pentru produsele Herbosophy, pe care eu le consider ok, cu mult deasupra produselor din supermarketuri. Pe langa asta, nu contin parabeni, dar contin extracte naturale si au si preturi foarte bune.

Un produs de ingrijire a parului, corpului sau fetei costa in medie 20 de lei ceea ce e rezonabil, mai ales avand in vedere profilul marcii. Pe langa aceste preturi accesibile, ofertele existente in prezent in farmacii iti ofera la un produs de ingrijire a corpului, al doilea gratuit, ceea ce inseamna ca la pretul de 20 de lei iti poti lua doua produse bune. O alta promotie ofera la o crema de fata cumparata, un demachiat sau un gel de curatare pentru fata. Din cate am vazut zilele trecute, produsele incep sa dispara incet incet de pe rafturi, asa ca trebuie sa va grabiti daca vreti sa mai prindeti oferta.

Mie imi plac produsele lor si le-am recomandat multor prietene. O sa va prezint in articolul urmator produsele pe care eu le am de la Herbosophy si care se pare ca s-au inmultit in ultima perioada.🙂 Nu am ce sa le reprosez deocamdata asa ca nu au de ce sa nu se „inmulteasca’!🙂

Sper sa va fie util acest anunt si sa fiti multumite de produse!

Pe curand!

Oana

0 Responses to “Revenire oferte Herbosophy”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

