Pont! – Super oferta Herbosophy la Sensiblu

Astazi am dat peste o super oferta si abia asteptam sa ajung acasa sa va spun si voua despre ce e vorba, pentru ca e intr-adevar de ne ratat.

Este vorba despre oferta din luna martie a farmaciilor Sensiblu, in care puteti achizitiona cu doar 20 de lei oricare doua produse pentru ingrijirea corpului de la Herbosophy (cu exceptia cremei anticelulitice care beneficiaza de o oferta separata). In general, pretul unui singur produs de la aceasta firma este in medie 20 de ron, insa de cele mai multe ori este depasita aceasta suma. Da, si eu am fost uimita initial de oferta si primul gand a fost sa verific termenele de valabilitate, dar m-am linistit, pentru ca produsele pe care eu mi le-am achizitionat expira in 2013, respectiv 2014.  Aveti aici si prezentarea oficiala a ofertei de pe site-ul celor de la Sensiblu.

Eu sunt tare incantata de oferta asta din doua motive:

1. Imi plac produsele Herbosophy, pentru ca au in componenta extracte naturale (atentie, asta nu inseamna ca sunt BIO sau eco) si chiar am simtit ca fac treaba buna (pana acum mai folosisem sampon si balsam pentru par de la aceasta firma);

2. Eram in cautarea unei creme de corp de vreo luna de zile, pentru ca nu mai aveam si chiar nu ma puteam hotara ce sa imi iau.

Oferta asta a fost exact ce imi trebuia ca sa ma hotarasc odata si sa ma aleg cu o crema de mult asteptata. Iar cum eu sunt o vanatoare de chilipiruri😀, dar sunt si cam pretentioasa cand vine vorba de cosmetice (si nu numai ;))  am fost mai mult decat incantata de descoperire.

Pentru ca puteam sa imi aleg doua produse din gama pentru ingrijirea corpului, eu mi-am luat o crema de corp si un gel de dus exfoliant, fara parabeni!, pe care le puteti vedea mai jos.

Mai puteam alege intre o lotiune de corp, mai „subtire” decat crema pe care mi-am luat-o eu, o crema de maini si un gel de dus simplu. Mai tarziu m-am gandit ca asta e o ocazie buna daca vrei sa ii faci o bucurie mamei, unei prietene, sau surori, verisoare, pentru ca poti lua pachetul de doua produse, sa zicem doua creme de corp, si bucuri doua persoane cu doar 20 de lei.

Nu am putut sa ma abtin si cum am intrat in casa, m-am spalat pe maini cu gelul de dus si apoi am incercat crema. Prima impresie e foarte buna!

Gelul (250 ml) miroase foarte bine, contine fragmente din sambure de caisa si are proprietatile caracteristice unui gel exfoliant. Dar deocamdata va merge in sertarul meu cu rezerve😀 pana voi termina gelul de dus exfoliant pe care il folosesc in prezent, dar care e oricum pe terminate.

Cat despre crema (200 ml), imi place ca desi pare foarte densa, avand textura unui unt de corp, care nu curge chiar daca intorci recipientul, este defapt foarte fina si usoara si intra repede in piele. Mirosul este unul subtil, dar asta nu poate fi decat un semn bun, produsul ne fiind supraincarcat de parfumuri sintetice. Abia astept sa o folosesc pe tot corpul… asa ca am fugit la dus!😀

Pe curand! Noapte buna! :*

0 Responses to “Pont! – Super oferta Herbosophy la Sensiblu”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

