Achizitie noua – Demachiant pentru ochi si buze Gerovital Plant

Cu siguranta multa lume a vazut deja noile reclame Gerovital Plant menite sa lanseze noua gama de produse, imbunatatite, cu extracte naturale si fara conservanti – asa scrie si pe produse si asa apare si pe site-ul celor de la Farmec… desi eu nu inteleg treaba asta „fara conservanti” foarte clar. Adica, ma gandesc mai degraba ca nu contin conservanti artificiali, cum sunt parabenii, dar imi e greu sa cred ca nu contin nici un fel de conservant, pentru  ca atunci ar trebui sa fiu atenta zilele urmatoare ca nu cumva produsul meu sa isi schimbe mirosul, textura…

Anyway, de vreo luna nu mai aveam demachiant de ochi (nu e bine, stiu! voi sa nu faceti ca mine! :D) asa ca intr-o zi, trecand pe langa magazinul Farmec in care imi place sa intru ori de cate ori sunt prin preajma, am zis sa incerc noul lor demachiant de ochi. Asta se intampla sapatamana trecuta, inainte de lansarea spoturilor publicitare. Defapt, noi, cele din Cluj ne putem bucura de noile produse inca din luna decembrie. Posibil sa fi fost distribuite si in alte parti ale tarii… doar ca nu stiu eu.🙂 Eu mi-am mai achizitionat din aceasi gama crema pentru ochi, dar am apucat sa o folosesc doar o data si apoi i-am dat-o unei prietene care nu mai locuieste in Romania si cu care m-am intalnit de sarbatori. Asa ca…nu sunt in masura sa ii fac un review si cremei.

Cat despre demachiantul de ochi, pentru mine s-a nimerit numai bine, intr-un moment in care nu am vrut sa investesc prea mult – a costat 10 lei si un pic. Desi urmaresc sa imi achizitionez Purete Thermale de la Vichy (abia astept! :D) am zis ca pana imi termin actualul demachiant pentru fata, nu strica sa incerc noul demachiant de ochi de la Gerovital Plant, mai ales ca se anunta a fi tare bogat in extracte naturale. Mirosul pare sa sustina aceasta idee. Nu miroase ca un produs ce contine parfum, ci mai degraba are un miros de iarba proaspata.

Tot ca un plus, mie imi place ca desi este sub forma lichida, curata foarte bine. Eu sunt o adepta a demachiantelor-crema (iar pentru fata voi ramane pentru totdeauna fidela acestui gen de produse), dar demachiantul asta chiar simt ca dizolva foarte bine mascara, care e cel mai greu de inlaturat.

Un singur minus am gasit si anume ma ustura putin ochii daca imbib prea mult discheta demachianta. Dar asta e destul de subiectiv pentru ca eu am ochii destul de sensibili si majoritatea produsele se fac simtite la mine😀. Daca folosesc cu atentie si nu las prea mult produs pe discheta in asa fel incat sa nu mi se scurga in ochi, reusesc sa nu simt nimic. Deci trebuie putina atentie.

Oricum, nu am folosit prea mult inca demachiantul, pentru ca il am de doar cateva zile. Nu i-as putea da un 10, dar un 8:50 primeste de la mine🙂 (punand la socoteala si sensibilitatea mea). Daca imi voi schimba parerea dupa o utilizare mai indelungata, voi reveni cu un later edit.

In concluzie, merita incercat si e un produs bine venit, decent, si accesibil, potrivit pentru perioadele de economisire, sau de tranzitie intre alte produse aflate pe wish-list.🙂

2 Responses to “Achizitie noua – Demachiant pentru ochi si buze Gerovital Plant”


  1. 1 Maria 21/11/2012 la 12:30 pm

    Exact aceeasi problema o am si eu cu el. Ma ustura putin coltul ochilor. Am o senzatie de ardere. Dar oricum asa sunt ochii mei. Cam sensibili, dar asta este.

  2. 2 oanabianca05 21/11/2012 la 8:56 pm

    Maria, intre timp am descoperit doua produse care chiar nu fac sa ma usture ochii si pe care ti le recomand: unul este demachiantul de ochi de la Oxiance (vezi aici: http://www.oxyance.ro/index.php?section=6&country=romania&pag=4&cat=8&product=17&lang=ro), iar al doilea este de la Yves Rocher -> detalii aici: http://www.yves-rocher.ro/control/product/~category_id=1064/~pcategory=1000/~product_id=61299?cmSrc=Category

    Pe mine nu m-au usturat ochii deloc in timpul folosirii lor. Poate o sa ti se potriveasca si tie.😉


Lasă un răspuns

