Mi-e dor de 1 Martie…

Da, imi e dor de ziua de 1 Martie, dar nu cea de anul acesta ci de una din trecut. Imi e dor de ziua asta asa cum era ea mai demult.

Imi primul rand imi e dor de 1 Martie care chiar aducea caldura. Din pacate de cativa ani cele doua evenimente nu par sa mai coincida.

Apoi, imi e dor de 1 Martie plin de emotie, cand asteptam cu nerabdare sa primim martisoare (noi, fetele) si ne bucuram sa le revedem din cand in cand. Imi e dor de anii in care purtam martisor toata luna martie si schimbam cu drag figurinele din piept in fiecare zi.

Astazi, am decis pe la mijlocul zilei sa ies la o plimbare, printre tarabele cu martisoare, ca sa incerc sa simt ziua asta. Pana la urma, cred ca tarabele astea sunt singurele care mai tin in viata atmosfera zilei de 1 Martie. Chiar daca multe sunt inutile, caci nu sunt altceva decat suporturi ale unor kitsch-uri la care nici nu te poti uita (sau eu cel putin nu pot), am fost surprinsa sa vad astazi si cateva chestii chiar dragute: martisoare hand-made, in principal din fimo, viu colorate si funny. Am achizitionat si eu cateva, pentru fetele mele🙂 si ma bucur ca am facut plimbarea asta. Nu am gasit senzatia de altadata, dar poate ca de vina sunt eu… Poate copiii din ciclul primar se simt si ei de 1 Martie cum ma simteam si eu cand aveam varsta lor. Sper sa fie asa!🙂

A fost totusi o zi frumoasa, m-am simtit bine, a fost soare…dar imi e dor de 1 Martie!

Sper ca ati avut o zi insorita si va doresc o primavara frumoasa! :*

0 Responses to “Mi-e dor de 1 Martie…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

