Remember „Duru”? :)

E vorba despre sapunul Duru…care avea parte si de un slogan popular, dragutz😀, in randul romanilor, in primii ani de dupa revolutie.

O sa va intrebati de unde interesul meu pentru batranul Duru… Ei bine am dat astazi peste un print dragut, care face parte din campania de lansare a unui nou tip de sapun –  Duru Gourmet, lansat in 2010 – care se gaseste in 3 variante: Cherry Pie, Mango Ice Cream si Caramel Candy. Detalii si imagini puteti gasi aici.

Am aflat cu ocazia asta cate ceva despre popularul sapun. Marea descoperire pentru mine a fost sa aflu ca nu e un produs romanesc, cum am crezut pana acum, ci unul turcesc. Spre rusinea mea…si ajutata de faptul ca era atat de popular si atat de…unic🙂 la un moment dat in Romania, l-am considerat pana astazi un brand romanesc.

Oricum, nu simt nevoia sa incerc noul sapun, dar mi-a placut foarte mult afisul de promovare…si am aflat si ceva nou cu ocazia asta🙂.

Sursa: http://adsoftheworld.com/media/print/duru_gourmet_cherry_pie_tasty

P.S. Printul a fost realizat de agentia McCann Erikson

P.P.S.🙂 : Ca un defect profesional, e posibil ca pe viitor sa mai postez materiale publicitare care mi se vor parea interesante. In principal vor fi pentru produse si servicii de Health & Beauty, dar posibil si altele…🙂

Pe curand!

0 Responses to “Remember „Duru”? :)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

