Changes in my (hair’s) life

De vreo doua saptamani vreau sa scriu postarea asta dar se pare ca nu am reusit sa imi fac timp pana acum. A fost sesiune, a trecut sesiunea, acum sunt acasa…si uite asa mi-au trecut mie ultimele doua saptamani.

Astazi vreau sa va povestesc doua lucruri: 1. cum am descoperit ca parul meu nu era ingrijit corect, si asta nu datorita neglijentei ci pentru ca nu foloseam produsele potrivite; si 2. noua mea tunsoare intr-un salon care la prima vedere nu promitea prea multe dar in care am dat peste o tipa tare priceputa.

Ambele subiecte sunt legate de tipa priceputa care m-a tuns. Totul s-a petrecut acum doua saptamani, intr-o zi de vineri, cand am fost cu o prietena sa se tunda… dis de dimineata, de la ora 9😀. Stiam noi de tipa cu pricina (coafeza) de la o colega de facultate care tot timpu aparea la scoala cu tunsori super! Si am zis sa incercam si noi. Salonul, mai mult decat modest, se afla in Piata Muzeului, din Cluj si se numeste SIMPLISITY parca. Semnalat de un panou discret, salonasul se afla intr-o curte interioara, la etajul unu si e compus dintr-o singura incapere…si cred ca si un singur angajat –> tipa de care va ziceam.

M-am trezit cu noaptea in cap😛 ca sa merg cu prietena mea pentru ca am vrut sa vad cu ochii mei cu lucreaza doamna. Si a meritat! I-a facut prietenei mele o tunsoare bob, usor asimetrica, super, care m-a convins sa imi fac si eu o programare. Am avut noroc si m-a programat in aceasi zi, de la 11:30. Am avut timp sa mergem la o cafea (eu si F.) si apoi am revenit la salonasul minune unde „am primit” exact tunsoarea pe care mi-o imaginam.😀 Nu am vrut ceva complicat, ci o tunsoare simpla, putin mai jos de umeri, care sa se aranjeze usor. Am vrut asta pentru ca m-am saturat de par foarte luung si greu de aranjat si de trepte interminabile. Si in plus, am hotarat sa nu ma mai vopsesc – din vara. Mi-a crescut parul deja destul de mult dar nu se prea vede diferenta pt ca ultima oara m-am vopsit cu o culoare apropiata de cea naturala. Tipa care m-a tuns (al carui nume din pacate nu il mai stiu) mi-a sustinut decizia si chiar mi-a aratat diferenta dintre starea pe care o are parul meu la radacina, unde nu este vopsea, si cea de la varfuri, care sunt foarte uscate: in partea de sus parul e lucios si elastic, iar la varfuri e tern si rebel. Asa ca am decis: vreau inapoi culoarea mea naturala (un saten cu reflexe) si o sa investesc doar in tunsori bune si in produse de ingrijire de calitate.

Apropo de asta, trec la subiectul ingrijirii parului. Vorbind cu coafeza, m-a intrebat ce produse pentru par folosesc. Sampon-balsam – totul bine, dar cand am trecut la masca de par si i-am spus ca folosesc o masca pentru par gras (pt ca asa e parul meu la radacina) tipa s-a socat un pic. Dar apoi mi-a explicat ca era gresit ce faceam eu, pentru ca aplicand o masca pt par gras (care oricum se aplica doar pe varfuri) nu faceam decat sa usuc si mai tare varfurile care si asa sunt destul de „obosite” de la vopsea. Ca sa va faceti o idee mai clara vreau sa precizez ca nu m-am vopsit niciodata cu vopsea permanenta ci doar cu din aceea fara amoniac…si totusi, parul meu se pare ca sufera putin.

Asa ca, la sfatul ei, mi-am cumparat o masca pentru par uscat si deteriorat, ca sa imi mai „resuscitez” varfurile podoabei capilare. Voi continua obiceiul asta o vreme de acum incolo, cel putin pana scap de toata vopseaua din par.

Masca pe care mi-am luat-o este de la Farmec (gama Gerovital), o marca pe care o indragesc in general, dar acest produs nu ma prea incanta. Nu simt ca imi hidrateaza cu adevarat parul.

Dar am pus ochii pe o noua masca, de la Yves Rocher, cu extracte naturale pe care sper sa mi-o achizitionez curand si despre care o sa scriu ulterior.

Dar pana atunci, va doresc sa aveti parte de un par frumos si „fericit” si sa aveti grija de el asa cum trebuie. Iar daca sunteti din Cluj si vreti sa incercati un stilist nou, si puteti trece peste modestia unui salon, nu ezitati sa o vizitati pe „tipa priceputa” de la Simplisity.

Pe curand!🙂

0 Responses to “Changes in my (hair’s) life”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

