Perioada mea Yves Rocher – Crema de fata anti-imperfectiuni Zero Defaut

Da, se pare ca am o “perioada Yves Rocher”! :) Desi pana nu de mult nu m-as fi putut declara o fana convinsa a marcii, se pare ca in ultimul timp sunt tentata si placut impresionata de multe dintre produsele lor.

Promovate sub un slogan care ne duce cu gandul la natura (Createur de la Cosmetique Vegetale), multe dintre produsele Yves Rocher contin inca ingrediente si conservanti artificiali precum parabenii….de care atat de greu ne e sa ne ferim. Si totusi, in cazul companiei franceze se observa evolutii constante in acest sens. Au creat o gama BIO, ale carei produse se inmultesc treptat, iar produsele deja consacrate sunt revizuite si imbunatatite, incercandu-se eliminarea treptata a parabenilor din cat mai multe dintre acestea.

Produsul despre care vreau sa va vorbesc este Crema de fata anti-imperfectiuni – Zero Defaut – din gama Sebo Specific. Ea arata cam asa:

Am achizitionat crema in urma cu 2 saptamani si de atunci nu ma opresc din a gasi argumente pozitive in favoarea ei. Ca sa ma fac bine inteleasa, cred ca as putea gasi un singur minus…acela ca nu e BIO. Daca ar fi si BIO, as putea sa o numesc crema ideala pentru mine. Sperand la un remake al produsului peste ceva timp, din partea celor de la Yves Rocher, tin neaparat sa enumar plusurile acestui produs:

  • Are o textura lejera, ideala pentru tenul mixt si gras;
  • Nu contine parabeni!
  • Isi face treaba de produs “anti-imperfectiuni”! Adica, dupa aplicare, tenul e mat si uniformizat. E genul de crema al carui efect se vede imediat. As putea spune ca pentru fetele cu un ten fara prea multe probleme poate constitui chiar o baza pentru machiaj, fara a mai fi neaparat nevoie de un fond de ten, mai ales in zilele calduroase de vara.
  • Intra foarte repede in piele, dar in acelasi timp pare a fi foarte bogata in apa, intrucat se simte efectul de hidratare.
  • Este o crema si pentru zi si pentru noapte.
  • Miroase foarte bine, proaspat, cu o tenta vegetala…asa cum ar trebui sa miroase o crema de fata, zic eu.

Eu sunt indragostita de produsul asta, intr-o masura in care rar mi se intampla sa ma atasez de un produs. Facand o comparatie, imi e greu sa recunosc dar cred ca imi place mai mult decat crema de fata NormaDerm de la Vicy, pe care am folosit-o aproape 2 ani incontinuu. Desi continui sa ma consider mai degraba un fan al marcii Vichy, crema anti-imperfectiuni de la Yves Rocher este de departe cea mai buna si potrivita crema de fata pe care am incercat-o pana acum!

0 Răspunsuri to “Perioada mea Yves Rocher – Crema de fata anti-imperfectiuni Zero Defaut”



  1. Scrie un comentariu

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

