Apropo de Yves Rocher – Gelurile de dus Jardins du Monde

Daca tot scriam in ultima postare despre Yves Rocher, revin cu inca o recomandare de la ei: gelurile de dus Jardins du Monde.

Sunt deja destul de populare, dar ce vreau sa va spun e ca in ultima vreme au si preturi foarte avantajoase: 9,9 Ron, iar din cand in cand unul din sortimente il puteti gasi la oferta (daca aveti card Yves Rocher) la pretul de 5 Ron, ceea ce nu e rau de loc, mai ales ca miros foarte bine.

Eu am profitat de oferta si mi-am cumparat 4 diferite😀. Nu va speriati, nu le-am luat pe toate odata, ci treptat. Doua dintre ele am si consumat deja. Imi place sa folosesc doua in paralel – unul fresh si unul dulce, si in functie de starea pe care o am sau de momentul zilei aleg mirosul pe care il vreau.

Cele 4 sortimente pe care le-am achizitionat sunt: cel cu Ylang-Ylang, Orhidee de Madagascar, Boabe de cacao si Lime. Toate imi plac la nebunie. E adevarat ca eu sunt o fana a mirosurilor dulci (dar nu gretos de dulci :D) asa ca fiecare dus a devenit o bucurie si mai mare de cand folosesc aceste geluri. Imi place atat de tare cum miros incat chiar ma fac sa ma simt bine. Dintre cele 4 pe care le-am incercat pana acum, cel cu boabe de cacao imi place cel mai mult.

Sper ca v-am dat un pont bun, mai ales ca si preturile sunt prietenoase.  Astept sa aflu care e preferatul vostru!

Aveti grija de voi asa cum trebuie!

Pe curand.

2 Responses to “Apropo de Yves Rocher – Gelurile de dus Jardins du Monde”


  1. 1 MIMI 19/10/2010 la 11:24 am

    M-am indragostit de produsele de la YR. Am folosit parfumuri, cateva geluri de dus, crema de corp, dar, sunt convinsa ca si celelate sunt la fel de extraordinare. Imi plac pentru ca simt esenta naturii in ele, de altfel, sunt cosmetice naturale, deci, e normal sa fie asa, nu? In ceea ce priveste costul, parerea mea este ca sunt foarte accesibile,calitatea este foarte buna, sunt fabricate in Franta. Cine nu le-a incercat, trebuie s-o faca!

    • 2 oanabianca05 19/10/2010 la 7:53 pm

      Da…si mie imi plac multe dintre produsele lor. Nu sunt 100% naturale toate, insa au extracte naturale. Au totusi gama BIO, care sunt chiar bio. Eu am incercat doua produse din acea gama, demachiantul si un ser pentru fata. Despre demachiat am scris intr-un post anterior. Pentru cele care doresc sa foloseasca produse din ingrediente nu doar naturale ci si crescute conform conditiilor de fabricare a produselor bio, atunci sa treaca pe la Yves Rocher, pentru gama lor bio.
      Cat despre celelalte produse, pe mine m-am cucerit prin mirosurile lor. De la geluri de dush, la creme si parfumuri. Asa ca intentionez sa mai incerc si alte produse de la ei, despre care cu siguranta o sa va povestesc si voua.


Lasă un răspuns

