Daca va plac parfumurile dulci…

Daca va plac parfumurile dulci, va pot face o recomandare de ultima ora! Este vorba despre noua apa de toaleta de la Yves Rocher (in editie limitata!!!): Aquarelles Vegetales.

Mie imi plac parfumurile dulci, fructate, asa ca astazi…dupa o zi destul de stresanta la lucru, m-am hotarat sa imi fac o bucurie si am dat fuga la magazinul Yves Rocher si mi-am achizitionat aceasta apa de toaleta! Este un parfum ideal pentru vara  (pentru fetele care impartasesc aceasta pasiune pentru parfumurile dulci) cu note de floarea pasiunii, lamaie, portocala si clementina! Din descriere va puteti imagina ca nu este chiar gretos de dulce…ci mai degraba „fresh-dulce”😀. Eu sunt chiar incantata de el. Este usor, proaspat si chiar miroase a vara! Si in plus, pretul este si el atractiv – 99 de Ron. Insa e editie limitata! Asa ca daca il vreti, nu lasati prea mult timp sa treaca. Eu l-am ochit saptamana trecuta, iar de atunci pana astazi raftul pe care sunt asezate cutiile cu sticlutele ce contin aceasta apa de toaleta s-a golit considerabil.

Sper ca v-am dat un pont bun!🙂

Pe curand si bucurati-va de vara, atat cat a mai ramas din ea!

4 Responses to “Daca va plac parfumurile dulci…”


  1. 1 mimi 19/08/2010 la 6:44 am

    Felicitari pentru achizitie! Nu ezita sa-ti faci astfel de bucurii din cand in cand…

  2. 2 simona (aka motherbear) 18/10/2010 la 10:42 pm

    deci nu-mi vine sa cred peste ce am dat pe net :)) doamne..cautam parfumul asta si te-am gasit pe tine geee ! si acum rad

  3. 3 oanabianca05 19/10/2010 la 7:56 pm

    Tu…de ce razi? Nu vezi ca incerc sa fac si eu un mic bine comunitatii🙂. Vezi…ai gasit aici la mine exact ce te interesa!😛
    Sper ca esti mandra de mine! ;)))

    Ah…si vezi ca iti apare nickname-ul…complet!😀 :))

  4. 4 emilia morariu 09/01/2012 la 10:32 am

    o oferta buna si o fifma cu prestigiu


Lasă un răspuns

