Pont de criza – Demachiant Doina pentru ten mixt si gras

Da….am fost in vacanta/concediu timp 10 zile! Asta e unul din motivele pentru care nu am mai scris de ceva vreme. O sa postez peste cateva zile si cateva poze din Croatia. Au niste peisaje super (de exemplu munti care „cad” direct in mare), o mare foarte limpede si levantica pe toate gardurile🙂. Deci am ajuns la o concluzie indubitabila: Croatia miroase a levantica! Mi-am si luat cateva suveniruri…tot cu levantica – dintre care o sare de baie si un ulei esential –> la noi acasa miroase acum a Croatia!🙂

Dar sa trec si la „oile noastre” , adica la ceea ce spune si titlul acestui post. Ma gandesc de ceva timp sa imi cumpar din nou demachiant Doina pt ten mixt si gras. L-am avut mai de mult si am fost foarte multumita. Recipientul arata cam asa:

Eu pana sa dau de el (din gresala) nici nu stiam ca exista si o varianta a demachiantului Doina pentru ten gras.

Mi-a placut pentru ca are o textura foarte usoara si recoroasa. Este undeva intre crema si lotiune. Mie imi plac demachiantele crema pentru ca am impresia ca imi curata mai bine fata decat cele lichide, insa acest demachiant cred ca e combinatia ideala. Culmea e ca e si extreeeem de ieftin :)) – in jur de 4 Ron! E chiar comic. Dar mie chiar mi-a placut! Dupa ce il intindeam pe fata aveam impresia ca se evapora – o chestie pe care nu am mai intalnit-o la un alt demachiant. Asa ca ma bate gandul sa imi iau din nou, desi pandesc acum un demachiant de la Vichy pe care mi-l doresc de ceva timp, cu siguranta cel de la Doina nu o sa imi strice! In plus, cred ca e foarte bun pentru vara, din doua motive (bineinteles pentru cei care au ten gras sau mixt) : 1. e foarte racoros; 2. recipientul este destul de mic si astfel e usor de luat in concediu sau pur si simplu in geanta daca vrei sa iti improspatezi tenul intr-o zi calduroasa.

Despre ingredintele sale, nu as vrea sa ma pronunt pentru ca nu imi aduc aminte exact ce continea…dar parca nu avea parabeni pentru ca in perioada in care mi l-am luat incepusem deja sa ma uit pe etichete de teama parabenilor. Oricum…pretul nu inspira o foarte mare incredere. De aceea nu as vrea sa recomand folosirea lui o perioada prea indelungata. Dar cu siguranta pot spune ca e un demachiant care merita incercat mai ales pe timp de vara!

Daca il veti incerca astept parerile voastre!

Pe curand!🙂

0 Responses to “Pont de criza – Demachiant Doina pentru ten mixt si gras”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

