Ivatherm – Demachiant cu/si Apa termala

Un alt demachiant de care eu am fost multumita este Demachiantul pentru fata si ochi de la Ivatherm.

Putini stiu probabil ca Ivatherm este prima si una dintre putinele companii romanesti producatoare de dermatocosmetice. Produsele Ivatherm au la baza apa termala de la Herculane. Efectele apei termale asupra pielii sunt binecunoscute deja, iar produsele cosmetice in compozitia carora gasim acest element atat de simplu si benefic sunt si ele din ce in ce mai multe. Dintre toate acestea eu recomand in primul rand chiar spray-urile cu apa termala. Eu cred ca un astfel de spray racoritor nu ar trebui sa lipseasca din nici o casa sau din nici un dulap de cosmetice. Eu folosesc apa termala sub forma de spray dimineata, inainte de a aplica o crema de fata si fond te ten, seara, dupa demachiere si spalare, vara – pe tot corpul, dupa dus sau inainte si dupa ce merg la plaja…deci intrebuintarile acestui produs sunt aproape nelimitate. Oricand iti doresti un moment de prospetime poti sa iti pulverizezi pe fata sau corp aceasta apa cu saruri minerale. Am descoperit totusi ca spray-urile si apele termale pe care acestea le contin pot fi totusi diferite, insa despre asta voi scrie intr-un post viitor.

Oricum, pe mine produsele ce contin apa termala ma atrag si pielea mea se simte bine cu ele. Asa ca sunt multumita si de demachiantul celor de la Ivatherm, pe care l-am folosit impreuna cu apa termala de la ei. Faptul ca sunt si de provenienta romana, dar si de calitate😀, ma incanta si mai mult.

Pretul produsului nu este unul chiar „light” (in jur de 40 de ron), dar eu am avut noroc sa il cumpar impreuna cu o revista. Stiti genul de promotii! Oricum, produsul e ok – nu „the best” pe lista mea, dar e peste medie. Oricum, daca vreti o „cura” cu apa termala, pe langa un spray si o crema hidratanta, puteti include si un demachiat de acest gen.

1 Response to “Ivatherm – Demachiant cu/si Apa termala”


  1. 1 mimi 07/07/2010 la 8:37 am

    Ma bucur ca iti faci timp sa mai scrii cate ceva. Felicitari pt. articol.


Lasă un răspuns

