Demachiant BIO – Yves Rocher

Primul produs de demachiere aflat pe lista mea de preferate, pe care vreau sa vi-l prezint si voua este demachiantul din gama Culture BIO de la Yves Rocher.

Culture BIO este o linie de produse biologice pentru fata ce a fost lansata in februarie 2009. 85% din continutul acestor creme consta in extracte vegetale bio (adica din plante crescute ecologic) din 19 plante, fara continut de extracte petrochimice, siliconi, coloranţi de sinteză sau parabeni, iar parfumul este 100% natural, obţinut din uleiuri vegetale. Este adevarat ca nu miroase atat de bine ca majoritatea produselor din comert cu care ne-am obisnuit, dar decat un parfum puternic dat de compusi sintetici, mai bine un produs cat mai aproape de natural cu un miros pe masura. Pe mine cel putin nu m-a deranjat, ci din contra, mirosul de plante mi-a intarit increderea in produs.

Eu sunt un mare fan al produselor bio, de orice fel, si mai ales al celor care ajung direct pe pielea mea. Cred ca argumentele in favoarea acestui curent sunt mai mult decat evidente. Pretul demachiantului este de aproximativ 35 de ron. Nu este un pret mic, dar nici exagerat de mare…si cred ca atunci cand vine vorba de produse pe care le aplicam pe pielea noastra, calitatea trebuie sa ne preocupe in primul rand. (va voi prezenta in viitor si produse de demachiere cu preturi mai mari, dar si mai mici, insa tot fara continut de parabeni – pentru ca asta a devenit o regula pentru mine de un an incoace –> fara parabeni!) In iarna, cand mi-am luat eu demachiantul era ceva oferta si l-am luat cu o reducere de 30%.

Ca o concluzie, avand in vedere si faptul ca l-am folosit in sezonul rece cand tenul nostru (sau al meu cel putin) este mai sensibil, eu ma declar multumita de demachiantul din gama BIO Culture, de la Yves Rocher. Iar daca va plac produsele bio, nu ezitati sa il incercati! Va las mai jos si cateva poze cu flaconul pentru a-l putea gasi mai usor in magazine.

0 Responses to “Demachiant BIO – Yves Rocher”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

