To Do…

E 3 mai, noaptea…tarziu (sau 2 mai dupa 12 noaptea). De curand am ajuns acasa. E pe cale sa se termine un weekend care si-a ocupat deja locul in calendarul amintirilor mele. Nu cred prea mult eu in sarbatoarea asta de 1 mai, dar…poate ca o coincidenta, noi ne-am distrat weekendu asta. Poate, intr-un post viitor, o sa pun cateva poze din locul in care am fost…pentru ca e frumos si poate va dau o idee pt o scurta vacanta, si pentru ca are legatura si cu infrumusetarea oarecum (este vorba despre un SPA din Tg Mures…dar cu preturi suportabile. nu va trimit in nush ce locuri extravagante!🙂 ).

Dar pentru ca e tarziu…si nu vreau sa stau mult in fata calculatorului si maine e luni…si toti stim cum e lunea, o sa scriu doar cateva cuvinte despre chestiile (care sper eu sa fie utile) pe care urmeaza sa le postez. Vor fi cateva articole consecutive despre DEMACHIERE, pentru ca eu cred ca este cel mai important pas catre un ten frumos si sanatos. M-am convins si eu de asta de cativa ani…nu prea multi…si acum vad efectele. Asa ca, de cand mi-a venit ideea de a scrie depre cosmetice pe blog si pana acum am folosit cateva produse si marci diferite de demachiante, insa le-am pastrat ambalajele, pentru a vi le putea prezenta.

De multe ori ne gandim: „ce demachiant sa imi iau de data asta?” sau „ce demachiant nu mi-ar ‘tine’ fatza?”. Asa ca sper sa va dau cateva sugestii folositoare.

To be continued!

Noapte buna!🙂

2 Responses to “To Do…”


  1. 1 Andy 04/05/2010 la 12:09 pm

    A fost cea mai reusita sarbatorire a zilei de 1 Mai de pana acum!

  2. 2 oanabianca05 04/05/2010 la 6:58 pm

    De acord!😉


Lasă un răspuns

