Timp, incotro mergi?

De ceva timp am ajuns la o concluzie: eu si timpul nu ne prea impacam. Asta e! Mie nu imi place sa ma grabesc, lui da; eu vreau ca el sa ma astepte, el nu prea e de acord; eu sper sa fie mai bland cu mine…el nu se lasa de loc.

Asa, in graba asta mare, a venit 2010 peste mine mai repede decat ma asteptam. La fel de repede am mai serbat inca o primavara din viata mea si atat de multe lucruri mi s-au intamplat incat mi-ar fi prea greu sa imi reamintesc tot ce as fi vrut sa mai scriu aici de cand am facut-o ultima oara. Ah, da…si s-a facut un an si de cand am creat acest blog. In pauzele mele lungi si dese de la diversele chestii pe care le fac in perioada asta a vietii mele, am stat de multe ori sa ma gandesc „ma, oare de ce nu prea scriu eu pe blog?”. Si mi-am dat seama care-i treaba…lucrurile se intampla atat de rapid in jurul meu si sunt prea bulversata de viteza lor incat nu mai am stare sa si scriu despre ele. Cu alte cuvinte, mi-am dat seama ca nu e de mine sa intretin un blog de tip jurnal.

Asa ca o noua idee a incoltit in capsorul meu. Am descoperit ca imi place o chestie, poate mai mult decat ar trebui, si ca imi ocupa destul din portia mea de timp: sunt obsedata de produse cosmetice! Da, gata, ati aflat! Asta e, fiecare avem defecte.😀 Da, stiu…toate fetele sunt innebunite dupa chestiile astea cremoso-parfumato-colorate. Dar eu, pe langa faptul ca imi aloc un procent majoritar din buget achizitionand astfel de produse, observ ca am devenit un fel de cosmeto-ghid pentru unele din prietenele mele. Au inceput sa ma sune cand sunt la cumparaturi si isi cauta un fond de ten nou, sau cand vor sa stie care e cea mai buna crema de fata pentru ten gras.

Si uite asa, m-am gandit eu ca n-ar fi rau sa impartasesc cateva din chestiile pe care le mai aflu si eu (citind sau experimentand) despre ajutoarele noastre intr-ale infrumusetarii.

Si pentru ca timpul fuge iarasi de mine, o sa scurtez vorbaraia si o sa intru direct in paine. O sa incep cu un pont. Am gasit, acum vreo cateva zile la magazinul Jisk (care in mod normal este un magazin cu articole pentru casa) cateva produse din gama Yes To Carrots! Pentru cei care nu stiu, brandul Yes To Carrots cuprinde produse pentru ingrijirea fetei si a parului, care contin extracte de morcovi si alte legume si fructe. In tara noastra acest brand a aparut in 2009. Pe mine ma atrag produsele cu extracte naturale, iar despre cele bio nici nu mai vorbesc (le recomand cu caldura!).

Produsele Yes To Carrots nu sunt bio, dar au extracte naturale si nu contin parabeni (despre parabeni, voi vorbi mai detaliat intr-un post viitor).

Ideea e ca am ramas uimita sa vad astfel de produse in magazinul Jisk, stiind ca YTC (Yes To Carrots) se vinde in Romania doar prin magazinele Sephora. Am fost sceptica la inceput si am studiat pe toate partile flacoanele produselor si pana la urma m-am convins ca nu sunt facaturi. E adevarat ca erau doar sampoane si balsamuri de par, dar probabil…ma gandesc eu…magazinul a achizitionat un lot de astfel de produse, sau o fi un nou parteneriat pe care brandul YTC il incheie. Pretul este si el atragator la Jisk. Samponul pe care mi l-am luat eu are 500 de ml si a costat 17 RON. Pretul este apropiat de cel de pe site-ul lor oficial, dar cu siguranta mult mai accesibil ca in magazinele Sephora.

Va pun mai jos o poza cu produsul si link-ul site-ului oficial Yes To Carrots si daca vreti sa profitati de ocazia asta, dati fuguta la magazinul Jisk (la Cluj il gasiti in incinta hypermaketului Real) si dupa ce treceti de mobila si prosoape, puneti repede mana pe un sampon cu extracte naturale, fara parabeni si care miroase beton!

0 Responses to “Timp, incotro mergi?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

