O data la cateva zeci de ani

Da. O data la cateva zeci de ani, din una din miile de incercari cineatice, poate sa iasa asa ceva. Razi atat de tare incat iti e ciuda ca nu te tin puterile sa o faci si mai tare. Sau…mi-a placut mie foarte mult!😀

Si totusi…prima oara cand l-am vazut la cinema (pentru ca l-am vazut de 3 ori…DA…la cinema!) lumea nu mai voia sa plece din sala la final. Si trebuie sa spun ca nu era nici macar un scaun liber in sala. Asa s-a intamplat prima mea intalnire cu filmu asta. Am intarziat la el si eram sceptica la inceput, pentru ca a fost o alegere facuta in graba si in lipsa altor variante prea atragatoare. Si iata ca asa cum se intampla si in viata… atunci cand nu te astepti sau cand nu dai importanta unui lucru, eveniment, moment, atunci se petrec cele mai importante chestii.

Asa am descoperit eu filmu’ vietii, cum s-ar spune…sau mai bine zis comedia vietii. Si de atunci, multa promovare i-am mai facut!!! Multi prieteni am indemnat sa mearga sa il vada „la cinema neaparat, ca are mai mult farmec!!”. Si cu 5 dintre ei, in doua ture, mi-am gasit si eu motiv sa il revad. Si de fiecare data a fost la fel de amuzant. E inepuizabil farmecu’ acestui film…va zic eu! Si uita-ti-va la el!!! Neaparat! Fugutza la multiplex-uri…cei care locuiti in orase norocoase care au asa ceva….si luati-va bilete la THE HANGOVER (Marea mahmureala)!!!

Iar mai jos…linku’ catre un scurt trailer ca sa starneasca apetitul!

Vizionare placuta!

Lasă un răspuns

