Blame it on me!

Da. Nu am mai scris de mult. De muuuult de tot, pentru o tanara entuziasta, mandra de noul ei blog🙂. Sunt naspa…cum s-ar zice. Descopar in mine defapt o latura din-aia de artist mofturos care are nevoie de o conjunctura anume, in care astrele sa se aranjeze intr-un anumit fel ca sa aiba parte de un mult asteptat moment de creatie. Da, se pare ca asa merge si la mine. Mai am un pic de munca….si ceva timp de trecut pana cand blogareala o sa faca parte din to do list-u meu zilnic. Defapt ea teoretic face parte din lista cu pricina…dar se pare ca e inca in partea aia cu chestii nebifate la sfarsitul zilei. Dar or veni si vremuri mai bune…presimt eu!

5 Responses to “Blame it on me!”


  1. 1 Andy 04/07/2009 la 10:15 am

    Las’ ca-i bine, a crescut frecventa oricum, si sa speram ca astrele se vor aranja perfect mai des😉

  2. 2 Fedo(x) 12/07/2009 la 11:06 pm

    Mai posteaza si tu ceva ca m-am plictisit sa intru in fiecare seara si sa vad ca nu a aparut nimic nou. Pupz :*

    • 3 oana 22/07/2009 la 4:06 pm

      Pai…nu s-au asezat astrele, Fedo. :D…am unu pregatit de cateva zile…dar nush ce astept ca sa „il fac public”? Poate e luna plina in noaptea asta si il postez!🙂 pupa back

  3. 5 Andy 23/07/2009 la 7:49 pm

    Probabil e nevoie de mai mult de 3 planete …


Lasă un răspuns

