Bine ai venit!

Gata. A venit momentul! De mult il asteptam…aproape ca il rugam sa vina. Mi-l doream in fiecare zi si in fiecare noapte, cand ma puneam in pat, inainte de culcare, si imi faceam zilnicul raport cu “ce am facut eu azi? Ce am facut eu azi bine? CE AM FACUT EU AZI RAU…de ce am facut asa rau? Ce a fost in capul meu? Ce pot sa fac maine ca sa repar?” s.a.m.d. …ca sa ajung intr-un final la „Ce trebuie sa mai fac eu pe termen lung?” Aici intervenea ea…dorinta de a se ivi momentul asta…despre care va vorbesc aici. E momentul in care o sa incep sa scriu…sa scriu ce simt, cand simt si cand am timp…si sa si postez pe blogul meu creat, dar neexploatat, acum doua luni si ceva…in seara de 5 aprilie, dupa o zi in care parca toate imi mergeau bine si in care m-am decis sa fac primul pas spre ceva ce de mult imi doream. Da, o sa spun mai tarziu si despre ziua aia…ce si cum cu ea, pentru ca a fost atat de bine incat de atunci simt nevoia sa ma descarc si sa astern cateva amintiri pe care sa le citesc cu drag si pentru ca vreau mai ales sa stie si oamenii mei, aia importanti si faini pe care dintr-un noroc de care ma bucur zilnic ii am pe langa mine, cum m-au facut ei, toti deodata, sa imi dau seama cat de norocoasa sunt. Dar deocamdata sa vorbim despre blogul „oanadotro”.

First of all…about za name: „oanadotro” a fost ultima varianta bunicica (din vreo 5), care a fost sa fie si marea castigatoare pentru ca toate celelalte erau „ocupate”. „oanadotro”=oana-punct-ro, desi sper sa nu am vreodata vreun cititor care sa nu fi inteles ce inseamna „dot”.

Asa, si ca tot veni vorba de cititori…sa ma explic: am facut blogul asta pentru ca mi-l doream din tot sufletul. Pentru ca aveam nevoie de el. Pentru ca in fiecare zi mi se strang chestii pe care as vrea sa le spun…sa le spun eu asa…nush…parca nimanui. Norocul meu ca s-au inventat blogurile! Nu o sa imi fac reclama…nu o sa pun linkul la statusul de pe Y.Messenger. Vreau ca oamenii care vor ajunge pentru a doua oara pe„oanadotro” sa  o faca pentru ca simt postarile mele, iar prin ele ma „simt” pe mine. Restul, e mai bine sa nu stie de existenta lui…asa ca voi lasa sa fie descoperit, nu o sa urlu in gura mare ca s-a nascut.

Atat pentru azi, desi am mult de recuperat! Vreau doar sa multumesc momentului ca a venit, ca m-a lovit si ca m-a inspirat sa fac ce tocmai am facut!

P.S.: cu ocazia asta am schimbat si tema blogului, pt ca cea aleasa initial era una gri…iar eu sunt in stare buna acum…si vreau sa vad culoare!

punct

2 Responses to “Bine ai venit!”


  1. 1 Andy 01/07/2009 la 6:50 am

    Bun venit in lumea bloggerilor. Succes!

  2. 2 busybeingfabulous 03/11/2009 la 10:04 pm

    Well, well, well. What do you know… Ti-ai facut blog. Si mai voiai sa ma lasi mult asa, in nestiinta? :* Sa curga posturile suvoaie, suvoaie ;)) Miss you


Lasă un răspuns

